Filtracni tkanina

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pátek Říjen 28 19:28:57 CEST 2011

Zda jsem mimo nebo ne nechme stranou, ale vim, ze proste farnellu 70Kc za kus nedam.
Mimochodem, jde o cinskou kvalitu, filtry se delaji v cine, mam tu dva kusy a je to pumerne mizerny/dobry vyrobek z tlakoveho lisu na termoplasty, ty me jsou dokonce hezci ,ale to neni dulezite.
"Vyrobce" tedy Senserion je farnellu nejspise dodava za mene nez 50centu kus, respektive me by je za to dodal vyrobce pokud bych jich vzal 4000ks.
Filtr je na cidla SHT25, ktere ma Farnell v ceniku za bratru 600Kc. Take jsem byl ekonomicky mimon a nevzal je u farnella ,ale v cine a kus me vysel na mene nez 12$ (filtry nemeli je to novinka).

Mozna jsem mimon, ale pokud neco kupuji tak chci za sve penize dostat odpovidajici protihodnotu, pokud cena neodpovida hodnote vyrobku, koupim jinde, pokusim se o vyrobu nebo proste nekoupim vubec. Pokud by se takto chovala vetsina nebyli bychom tam kde jsme, ale jak rikate asi jsem mimon.
Nemam nic proti farnellu, bezne u nich nakupuji, ale nektere veci si u nich s dovolenim nekoupim a jednou z nich je tento filtr, bral bych 70Kc u jednoho ks, ale pri 50ks by jiz cena mohla odpovidat realite, pokud by dali kus za 1$ tak by porad meli rabat vice nez 100% a ja bych se nejspise nezdrzoval vyrobou formy a shanenim kusu rouna :-)

Fernam