Svitivost LED kontrolek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 28 14:38:40 CEST 2011

 28.10.2011, 14:31:50

Ono jde spise nez o konzervativnost, o hromadnost. Pri kusovce jsou
svetlovody jen problem navic. Kdezto pri velkych seriich vyjde levnej,
mit veskerou elektroniku na jedne desce a na panel to vytahnout
svetlovodem.

Ale ani pri kusovce, to neni zcela nepouzitelne. Nedavno jsem tu
zminoval orientacni svetlo v garazi. Dalsi takovou LED mam na jednom
obvodu pod stolem. Nekoukam na ni, kdo by se pod ten stul ohybal. Ale
kdyz potrebuji zkontrolovat ten obvod, proste nastavim ruku do
prislusneho mista a hned vidim, zda je zapnuto nebo ne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz