Studenak na NIC - pretaveni

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Říjen 27 19:48:29 CEST 2011

Jestli je horkovzduska tak mozna radsi tou  . Ja teda opravil vicenemene ze
zvedavosti jestli to funguje nejaky povestny mainboard z notebooku asus . A
opravdu ten notebook funguje dodnes . Jenom sem to ocesal co to slo a dal
snad na 10-15 min na 180 C .
Staci zadat na youtube asus nvidia oven a tech klipu je tam kupa :)

snehulak