Svitivost LED kontrolek

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 27 15:14:16 CEST 2011

Aha, SMD LEDky si trochu ina kategoria - ja som uvazoval o klasickych
vyvodovych. Aj medzi SMD-ckami sa da najst dobry typ, ale  treba vela
hladat, tam asi neporadim.
Mimochodom, doteraz som nezistil rozdiel medzi normalnymi a
nizkoprikonovymi LED. Subjektivne (okometricky) je to pre mna to iste.
Okrem modrych LED maju celkom slusnu svietivost aj biele. Obom sa
vyhybam hlavne preto, ze maju Uf okolo 3-3,5V, co je pre mna vela. 5V
systemy pouzivam zriedka. Cervena alebo zelena nemavaju problem pri
priamom pripojeni na nohu 3,3 alebo 2,5V MCU.