Odporova dekada

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 27 12:01:17 CEST 2011

Praveze on na tych videach casto hovori celkom uzitocne veci o tom ako
a preco robil nieco tym alebo onakym sposobom, preco pouzil tie
suciastky ake pouzil atd. Len problem je, ze to hovori strasne
obsirne, skratka keca.
Vypnut zvuk sposobi stratu celej informacie, tak ako pokus o
preriedenie. Niektori ludia sa skratka nevedia vyjadrovat strucne.