Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Říjen 27 09:01:29 CEST 2011

Muzete mi prosim vysvetlit o cem je rec?
Nejsou mi jasne pojmy PHY, MII, RMII.
MAC = MAC adresa?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 27, 2011 2:37 AM
Subject: Re: Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Tak jsem konecne nasel PHY za rozumnou cenu a s dobrymi paramatery.
http://cz.farnell.com/micrel-semiconductor/ksz8051rnl-tr/txrx-phy-10-100-rmii-3-3v-32qfn/dp/1961902
Sice nejsou tak univerzalni, protoze umi bud jen MII nebo jen RMII, ale
je to vyvazeno jinak skvelymi vlastnostmi.
Skoda jen, ze v pouzdre LQFP dalaji jen model pro MII, RMII je jen v QFN.

To vsak nic nemeni na tom, ze stale nechapu, proc to vyrobci modernich MCU
nedavaji primo na chip.

PL