Celovka

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Říjen 26 23:16:39 CEST 2011

Dne 26.10.2011 09:54, Michal Gregor napsal(a):
> Do znackovych celovek nepujdu. (Je to jen nalepka navic)
>
> Co se tady divam, tak se mi nelibi ani verze s baterkami zvlast. Kabel v
> bedne s naradim nevydrzi dlouho.
>
> Hodi se naklapeni celovky.
>
> A jak hodnotite tohle:
> http://www.gme.cz/celovky/celova-svitilna-1xled-cree-xp-c-100lm-p759-783/
> Kolik je to 100 lumenu? Je lepsi jedna velka LEDka nebo nekolik malych?
>
> Jak jsou vlastne LEDkove svitilny udelane? Odpor + LEDka? Nebo je tam
> menic? Nebo procesor a PWM regulace svitu?
>
> Michal Gregor

Dobrý den,

přispěju svou low-cost troškou do mlýna :-) Na stavbu jsem si v
ostravském Hornbachu na jaře koupil Panlux Downhill CDH-1L
http://www.svetla-svitidla.cz/svitidlo/1585-celova-svitilna-downhill/
Stála kolem 300 peněz, k tomu jsem si koupil 3 NiMh AAA články a zatím
spokojenost.
Předtím jsem měl čelovku s baterkama ve svítidle, ale moc spokojený jsem
nebyl. Při prudším pohybu se svítidlo pohlo a svítilo pánubohu do oekn,
když jsem si pásek utáhl, tak mě po hodině dvou začal bolet škopek. S
tím odděleným pouzdrem na baterie je ta čelovka vyváženější, na kabelu
po půl roce používání a převážení nejsou patrné žádné změny.
Pokud jde o výdrž - používám ji tak 4-5 hodin v kuse, 80% na půl plynu,
zbytek naplno a ještě mi na stavbě nechcípla. Po každém použití články
vybiju a nabiju (mám IPC-1L).

JF