zero dac mute

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Říjen 26 19:21:11 CEST 2011

Pěkný večer přeju

Chci se zeptat zda někdo ze zdejších majitelů číňana ZERO DAC má nějakou
zkušenost s tímto.

Pořídídil jsem novou základní desku do PC která má optický výstup toslink.
Koupil jsem si teda i příslušný optický kabel a propojil se zerem.
Hraje to pěkně, ale po každém zvuku (cinknutí při odeslání zprávy a podobně)
se asi s dvouminutovým timeoutem přepne MUTE relé.

Ke starému počítači jsem to měl připojeno metalikou a tohle to nedělalo, ovšem
mám pocit že při pokusech s USB připojením to tam bylo taky, ikdyž ne tak
často.

Po týdnu už mě to tak strašně @#$%^&, že jsem DAC rozebral a signál pro
ovládání relé připojil místo k MCU natvrdo na log.1.

Relé je zticha, akorát v reproduktorech ještě oněco později, než kdy cvakalo,
se ozve slabé lupnutí.

V pc mám linux, windows na vyzkoušení nevlastním, jiný digitální zdroj signálů
také ne.

Chtěl jsem se zeptat ostatních zda mají podobné zkušenosti a jestli jste to
nějak řešili?

Přemýšlím nad možností mute udělat jinak, bez relé.

Díky
Jakub Ladman