Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Tomáš Werschall b3nd3r na b3nd3r.com
Středa Říjen 26 16:40:44 CEST 2011

Dobry den,

u nas v praci pouzivame do vyrobku LCD monitoru od LG
(http://www.lgsolutions.com/products/lcd-monitors/large-screen-monitors).
Tyto nemaji tunner, pouze VGA, HDMI, RCA vstup a nemaji ani integrovane
reproduktory (ty je nutne objednat extra). Ceske zastoupeni ma nektere
druhy skladem, popr. objednaji z Nemecka. Jaka bude cena pri jednom kuse
Vam vsak bohuzel nepovim.

Tomas