Rele kontra stykac ? WAS: jake rele na rizeni svetelnych okruhu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 26 11:29:44 CEST 2011

 26.10.2011, 11:26:46

Za jistych okolnosti se muze pouzit i obohaceny uran nebo plutonium.
S tim Cd to asi bude nemlich to same jako z Pb, nekde se smi pouzivat,
jinde ne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz