Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Úterý Říjen 25 22:39:11 CEST 2011

Zdravim,
resil jsem podobny problem a nakonec jsem to resil svou cestou a vyrabim
si takove moduly sam. Takto vypadaji:

http://www.regulace.org/REP1_Ethernet_PHY_PoE

Fyzicka vrstva je resena pomoci DP83848 a soucasti je i plnohodnotne
aktivni PoE s vystupem standardne 5V / 10W (zakazkove neni problem tyto
moduly vyrobit s jinym vystupnim napetim v rozmezi 1,5V - 15V).
Jeste vyrabim pinove a velikostne kompatibilni moduly s pasivnim PoE a
bez PoE, ale ty momentalne nejsou na sklade.
Vyhodou je take pinova kompatibilita s WiFi moduly ConnectOne.

Pro vice informaci piste soukrome.

Tomas Halabala - REGULACE.ORG