Uvozovky u anglicke klavesnice

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Říjen 25 22:18:47 CEST 2011

MS má volně ke stažení tool na předělávání kláběsnic. Práce s ním je u takovýchhle změn velmi jednoduchá. Otevřete existující kláběsnici, uděláte změnu a uložíte to a ono to vygeneruje instalační balíček té nové káběsnice. Já jsem si takhle udělal české QWERTZ ala česká QWERTY (na té totiž jsou všechny původní znaky @#$^& atd. na svých místech přes pravý Alt) takže jsem jen prohodil Z a Y.

http://jakub.serych.cz/vylepsena-ceska-klavesnice

Jakub Šerých

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Snehulak
Sent: Tuesday, October 25, 2011 9:25 PM
To: HW-news
Subject: OT: Uvozovky u anglicke klavesnice

Dobry vecer,

nevite jak zmenit chovani uvozovek u usa klavesnice ve windows 7 tak aby po zmacknuti teto klavesy vypsal rovnou uvozovku a necekal na dalsi klavesu ?

U ceske to nedela , ale pouzivam usa mezinarodni rozlozeni a strasne mi to vadi . Zkousel jsem menit ruzne typy, ale chova se to stejne ... Klavesnici to asi nebude delam mi to i u notebooku stejne .

diky

snehulak