Rele kontra stykac ? WAS: jake rele na rizeni svetelnych okruhu?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Říjen 25 22:04:09 CEST 2011

Už z principu by docela stejnou (ne-li lepší) službu mohl odvést takový
wolfram, ne? Taky se dnes na tento účel používá, pokud vím (+ něco
dalšího k tomu)...

Není třeba kadmium, když to není nezbytně nutné. Jsou i zdravější prvky ;-)

---
Jirka