OT: zapinani karmy pri vypnuti studene vody

Milan krata.milan na seznam.cz
Úterý Říjen 25 20:17:55 CEST 2011

A jak dlouho zustane zaple nahrivani po vypnuti teple vody? Pokud je zde
take nejake znatelne zpozdeni tak Vam mohu rici, ze se mi podobne chova
spinani prutokoveho ohrivace kdyz nekde v horke vode zustal vzduch.
Nejlepsi je pustit vodu v poslednim moznem miste a nechat vse odteci.
Milan