OT: Regulace ST-430 a teplota pri pokojovem termostatu

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Úterý Říjen 25 13:25:13 CEST 2011

Zavolejte panu Lukesovi z AZA Serwisu, oni jsou zastupci a dovozci techto polskych bazmeku, urcite vam poradi tel. 604714653
On je totiz vyznam polozky Teplota pokojoveho cidla takovy zavadejici a rekl bych, ze funguje jinak nez predpokladate.

Ferman