Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Říjen 25 08:45:53 CEST 2011

o tom už tu byla debata včera. Dělal jsem to pro moji matku, která
špatně slyší. Když si pustí zvuk TV naplno, hrozně to zkresluje, protože
upevnění a provedení repro je dost tragické. Vyvedl jsem dráty, které
vedly ke vnitřním reproduktorům, na konektory a připojil jsem vnější
bedny. Hraje to dobře.

Pavel Krafčík