Canon MP810

Úterý Říjen 25 07:24:26 CEST 2011

Dobry den vespolek,

nemel byste nekdo radu ke zprovozneni tiskarny/skeneru Canon Pixma MP810?

Po zapnuti jen problikne zelena ledka, ale displej se nerozsviti, ani
nezacne uvnitr rachtat jako obvykle. Uplne mrtva neni, kdyz pri zapnuti
drzim tlacitko Start (trojuhelnik v kolecku) zelena zustane svitit a
mackanim Start se pak prepina zelena a oranzova ledka, v okamziku uvolneni
zapinaciho tlacitka se vypne. Mezi pokusy je potreba vytahnout napajeni a
chvili pockat, zrejme nez se vybijou kondiky; kdyz se nepocka, nereaguje na
zapnuti vubec. A pak nejakou se mi nejakym mackanim tlacitek povedlo na
displeji na okamzik zobrazit neco jako okno s nadpisem Canon, ale to je tak
vsechno. Vytazeni sitove zastrcky pres noc nepomohlo. Pri poslednim pouziti
v patek fungovala normalne (sken do pocitace i tisk).
Servisni manual ke stazeni se mi nepovedlo vygooglit, rady v dotazovnach
uvadeji jenom jak zresetovat pri pouziti neoriginalniho inkoustu (coz
vyuziva to mackani Start pri zapinani, v mem pripade ale nepomohlo).

David Obdrzalek