Jaky netbook?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Říjen 24 20:44:33 CEST 2011

2011/10/24 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>:
> Podle mne imperator mezi zhovadilostmi soucasnych NET/NOTE-BOOKU je
> prohozeni vyznamu funkcnich klaves tedy kdyz mackate F8 tak se vam prepina
> display, kdyz mackate  ostatni FX tak se vam meni hlasitost, pousti
> automaticky Facebook a nevim co jeste ...  a teprve kdyz zmacknete FN+F8 tak
> klavesnice vysle do PC patricny ScanCode - uz jsem to videl i na noteboocich
> co nebyly pro blondyny a je to des

Ano, nastastie netbook HP mini 1040, ktory mam, ma moznost v setupe
prepnut na default chovanie funkcnych klaves.

Display mam leskly, bol to uplny des, nastastie som zohnal celkom
dobru antireflexnu foliu. Obal z nej uz nemam, tak nazvom neposluzim,
ale kupena bola v beznom PC obchode, velkost mali len asi 17" alebo
19", musel som si vystrihnut.

Polovicne kurzorove klavesy su len up/down, to mi az tak nevadi. Vadi
skutocne absencia insert (delete je normalnej velkosti). Tiez chybaju
PageUp/Down (funguje Fn+sipka) a Home/End (tiez treba stlacat
Fn+sipku).

Inac som s nim spokojny, mechanicky je robustny, vydrz baterky pri
surfovani, alebo editovani je >6-7h, filmy nepozeram:-)

miro