Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 24 13:51:46 CEST 2011

Nějak jsem si nevšiml, že by tam bylo "něco", co by bylo dostatečně
vzdálené od panelu (aby se na něj nepřenášelo ono kmitání), bylo by to
ideálně tuhé v celé ploše (což membrána být musí) a nevadilo by to svým
pohybem při koukání.

Ale třeba víte něco, co já ne. Jen bych do toho necpal Vaše oblíbené
teorie spiknutí ("není vůle..."), přestože je jinak úplně nezatracuju.
Víte, ono ale musí člověk mít trochu míru...

Nic Vám nebrání rozjet výzkum, vývoj a výrobu ve zmíněné oblasti. Dejte
vědět, až budete mít nějaké pozitivní výsledky.

---
Jirka