Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 24 09:26:19 CEST 2011

Na sluchátka možná dali nějakou jednoduchou (=RC mezi zpětnými vazbami
kanálů) HRTF simulaci tzv. 3D zvuku, proto to z repráků hraje divně.

Potichu to hraje proto, že je tam extra zesilovač pro sluchátka, žádný
srážecí odpor od výkoňáku.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

Pak tam mám sluchátkový výstup, ale jednak tam nejdou nastavit různé
korekce, které jinak televize umí (ekvalizér pro různé režimy, kino,
hudba atd.), ale hlavně to nehraje moc dobře ve spojení s aktivními
reprobednami (Redstar RS-213, prodávalo se to jako bedny k PC), zřejmě
kvůli úplně rozdílným impedancím - sluchátkový výstup je dělaný pro
sluchátka (kolem 32 ohmů) a line-out má typickou vstupní impedanci v
řádech kiloohmů. Hraje mi to dost potichu, musím ty bedýnky vytočit na
max a pak mám z toho divný pocit, jako by to frekvenčně bylo nějak
špatně.