Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Pondělí Říjen 24 06:58:32 CEST 2011

Davno jiz k tomu, u nektere spotrebni elektroniky byly
reproduktorove konektory, kam se daly pripojit vnejsi reproduktory,
pripadne pri pripojeni vnejsich reproduktoru se ty vnitrni odpojily.
Myslim napriklad tyhle konektory:
http://www.stualarm.cz/produkt/13027-reproduktorovy-konektor-din-se-sroubkypar/
Ted mne napadlo pripojit reproduktory (mam ve smelcu bedynky
z trojkombinace Europhon) k LCD televizoru. Konektoru vzadu je jak na..ano,
tak se chci zeptat (uz jsem se tim dlouho nezabyval, musim najit navod,
abych tam neco neodpalil), jestli se mezi nimi najdou takove, kam by se daly
primo zapojit ty vnejsi (asi ctyrohmove) bedynky a nejak obstojne to hralo.