Jak preinstalovat WinXP

Neděle Říjen 23 11:47:11 CEST 2011

Tak zatím si to zkouším na svém počítači a jsem z toho blbej. V biosu
jsem nejdřív nastavil bootování první CD, druhý disk a nabíhalo to jen z
disku. Teď jsem nechal jen CD a disk jsem zakázal, systém (Windows 7
home) nabíhá zase z disku. Počítač mám Packard Bell, jak se objevily
někdy snad před rokem v té výprodeji. Vypadá to, jako by tam při
spouštění úřadoval ještě jiný program, o kterém já nevím.
Anděl