Jak preinstalovat WinXP

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Říjen 23 11:25:27 CEST 2011

Nejjednodušší by bylo, pokud je ten disk SATA, vytáhnout a píchnout do
jinýho PC. Pak smazat adresář Windows, přejmenovat Program Files a Documents
and Settings a znovu nainstalovat.
Pokud to takto nejde, tak už zmíněné live CD nebo existují i distribuce na
flashdisk.
Případně pokud to odmítá bootovat, tak co je to za značku notebooku?
Vyvolání bootmenu má snad každý jinak a dokonce se může lišit u různých
modelů stejné značky. Někdy je to Esc, jindy, F8, F10 a podobně. F12 bývá
rezervováno na boot po síti.