Sériový AVR JTAG programátor od PK Design

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Říjen 23 10:54:40 CEST 2011

klon JTAG-ICE MK2?

Pokud je vevnitř atmega16, nebo 163 považoval bych to za velmi pravděpodobné.

Ale PKdesign neznám, takže je to jen odhad.

v JTAG-ICE MK2 je naprogramován bootloader a pomocí něj se do toho ještě musí
nahrát originál atmelí firmware pomocí avrstudia

Jestli jsem pomohl není zdaleka jisté...

Jakub Ladman