Re: Sériový AVR JTAG programátor od PK Design

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Neděle Říjen 23 09:02:39 CEST 2011

Odvolavam, nevsiml jsem si, ze je to jen jtag. Matne si pamatuju, ze
sem potkal neco, co bylo jtag, jtag2, avrjtag nebo tak nejak
Nechte si vypsat seznam podporovanych a zkuste ty s jtag v nazvu.
Bohuzel nejsem u pocitace, kde bych to zkusil
KR