Sériový AVR JTAG programátor od PK Design

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Říjen 23 08:46:47 CEST 2011

Zdravím při neděli,
  mám tu starší experimentální desku s Atmegou 128 od PK Design a je k tomu
také JTAG programátor - má podobu adaptéru mezi Canon 9 serial a JTAG 10pin
header. Jsou na něm nápisy: "AVR JTAG" na jedné straně a "PKdesign v1.0"
na straně druhé. Zajímalo by mne, jak tento programátor specifikovat pro
software - jmenovitě avrdude - protože ten umí stovky programátorů, ale
jmenovitě tento mezi nimi samozřejmě není, a já věřím, že to bude "klon"
nějakého běžného typu programátoru. Bohužel jsem nic nevygooglil, PKdesign
nyní nabízí novou verzi tohoto programátoru pod názvem "UniPROG USB" a
k tomu starému se neznají, nenašel jsem jedinou stránku, kde by byl popsán
:-(. Tož pokud by někdo věděl... Díky! A ještě doplňující dotaz - bude
chodit přes USB adaptér, nebo potřebuje "naturální" sériový port ?
  Zdraví Pavel.