PATEK: Opravdova Hardwarova soutez

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 22 11:59:51 CEST 2011

 22.10.2011, 11:47:04

Samozrejme, transformator!
Neni to sice zesilovac, v pravem smyslu slova, ale zadavaci podmince
"co nejvetsi napetovy zisk" vyhovuje. Dokonce se v praxi takto
pouziva (pouzival) napr. na vstupu predzesilovacu pro dynamicke
mikrofony.
Podobne lze mit napetovy zisk i na rezonancnim obvodu, coz v pripade
vedeni opet bude jen jedna soucastka. Nebo pri pouziti Xtalu ci
dutinoveho rezonatoru. Pokud by posledne jmenovany byl supravodivy,
mohl by "zisk" dosahnou i dost extremnich hodnot.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz