OT: PATEK: Opravdova Hardwarova soutez

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 21 11:01:42 CEST 2011

Zisk bych dále zvýšil použitím tlumivky místo odporu do kolektoru.

PH

From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

2011/10/21 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>:
> Vim ze budu za blazna, ale je patek a mam soutezivou naladu
>
> Kdo me trumfne v navrhu zesilovace s minimem diskretnich soucastek

Nevim, jestli jsem pochopil správně zadání, ale nejmenší počet je 3,
tj. tranzistor, odpor do báze a odpor do kolektoru. Resp. šlo by to
zredukovat i na dvě součástky, pokud zátěž = odpor do kolektoru.

Teď jen vybrat tranzistor s dostatečně velkým h21e, abych vyhrál,
počítá se darlington jako jedna součástka?