odchytávání komunikace na LAN(FTP)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 19 09:53:07 CEST 2011

úplně ideální se mi jeví netcat (nc) v linuxu. Postíte ho na port a už jenom
koukáte co píše. Můžete jím data nejen zobrazovat, ale i posílat. Pokud tedy
je síťová vrstva v pořádku, jinak by to chtělo něco nízkoúrovnějšího -
tcpdump, wireshark a pod.

----- Původní zpráva -----
Od: Zapletal Martin

Zdravim. Nutne bych potreboval nejakou utilitku, ktera by na danem portu
zobrazovala pakety a co v nich je. Potreboval bych zjistit, co mi program
posila a kde je chyba. Googlil jsem, ale zatim jsem nasel jen IPmon, ale ten
je dost nepodrobny. Nemate nekdo tip? Drive jsem neco pouzival, ale dnes si
nemuzu po reinstalaci PC vzpomenout jak se to jmenovalo...