Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Úterý Říjen 18 20:25:01 CEST 2011

Take by me zajimalo co to je za gadget, za ten nemaly peniz :-).
Stmivatelny predradnik je bezny vyrobek, ktery se bezne nedrzi skladem (drahe), mrknete do katalogu OSRAM.
Technicky to je nejak takto
http://www.irf.com/technical-info/whitepaper/howtodesignadimmingfluorescentelectronicballast.pdf
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/ir21592.pdf

Ferman