program na kresleni celnich panelu/stupnic

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Říjen 18 07:50:58 CEST 2011

A mohl byste uvést nějaký příklad stupnice o jaké se tady bavíme?  Ono totiž
spousta věcí se dá nakreslit v Pythonu za použití pdf grafického výstupu.
Výsledek byste pak měl pdf soubor, který by stačilo vytisknout. Python má
totiž "neuvěřitelné" schopnosti :-)

D.