Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 17 20:18:36 CEST 2011

> No pokud nemate svuj byznys postaven kolem zpracovani dat tak je zcela
> jiste, ze vas to nepali.

To máte pravdu, používám sw jako uživatel v režimu
kanceláře/vývoje/servisu. Ale nikdo ve vláknu tuším nezmiňoval oblast
zpracování dat (tedy pokud jsem to nepřehlédl)...

> Takze z toho plyne zaver, ze nikdo jinej
> takovej problem mit nemuze.

To nikdo nenapsal. Problémy jsou všude, zkuste si najít třeba i ono
"slavné" sdílení dokumentů z Wordu mezi jeho různými verzemi. Ale jsou
od toho, aby se řešily.

Já jsem jen alergický na to, když mi někdo lživě tvrdí (mnoha různými
způsoby), že GNU/GPL apod. sw nelze plnohodnotně používat. Obvyklým
(možná dominantním) důvodem je jeho neochota, neschopnost či kombinace
obojího, příp. doplněná "partikulárními zájmy" (rozumějte např. MS
dealer apod.). Samozřejmě se k tomu často druží i v této zemi obvyklé
pirátství.

Reaguju jen proto, že jste tu adminem a měl jste víceméně věcnou
poznámku, jinak bych to skutečně už dál nerozvíjel, jak jsem napsal.

---
Jirka