Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 17 19:46:30 CEST 2011

Jako uživateli Linuxu a OOo/LO se mi toto nikdy nestalo. Na extrémně
složité (příp. extrémně blbě udělané) dokumenty lze v krajním případě
dokonce použít MS viewery ve Wine (zatím jsem to nepotřeboval).

Pokud mi protistrana dá MS only soubor a mně nepůjde zpracovat, vyzvu
jí, aby to změnila. Když to neudělá, přestává mě zajímat. Zatím jsem
nezažil, že by případný přínos z kontaktu převážil mé zásady.

Ovšem chápu, že prodejce MS a souvisejících produktů bude mlít pořád
totéž, nezávisle na tom, kde je pravda. Alternativní (na MS nezávislé)
řešení mu totiž bere chleba...

Taky je pravda, že říkat ovci ve stádu, aby žila samostatně, je zbytečné
a pokud by se to nějakým omylem povedlo, nejspíš to povede k její smrti.

To už jsme se ale dostali fakt jinam, jen jsem měl potřebu reagovat na
některé napsané věci.

Z mé strany se už k tématu nebudu dál vyjadřovat a budu spokojeně
používat to, co jsem popsal.

Howgh.

---
Jirka