Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kresleni celnich panelu/stupnic)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Říjen 17 15:01:43 CEST 2011

Kde mate prosim kvalitni podporu? Treba Nokia mi odpoveda:
"Tato chyba se bude resit u novym modelu telefonu"

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 17, 2011 2:17 PM
Subject: Re: Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kresleni
celnich panelu/stupnic)

Ja si SW kupuju a nemam problemy s nejakou stupidni EULA a podobne.
Mam dobrou placenou podporu a muzu se venovat sve praci a neresit
nejake obskurnosti okrajoveho OS na desktopech :)
Kazdy to vidi jinak , ale nelibi se mi , ze bych mel byt nejake stado
a vyjste to vyhral proto , ze pouzivane open source. Ja ho take
vyuzivam , ale tam kde mi vyhovuje a kde se to hodi , nejsem fanatik
abych se blokoval pred necim co je je mimo mou filosofii , kdyz mi to
bude k uzitku .

snehulak