program na kresleni celnich panelu/stupnic

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 17 14:07:01 CEST 2011

Pane Lukeshi,

NAPROSTO NESOUHLASÍM. U placené verze se autor rozhodl, že za svou práci
chce peníze a Vy nemáte VŮBEC ŽÁDNÉ PRÁVO (teď myslím morální, nejen
zákonné) to nerespektovat. Je pouze věcí výrobce (autora), jak si
podmínky nastaví.

Howgh.

---
Jirka