Eagle

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Neděle Říjen 16 19:25:39 CEST 2011

No ja třeba na rozlivani medi pouzivam klasicky:
new poly net_name
tedy v mem pripade : new poly GND

MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Hfmcons
Sent: Sunday, October 16, 2011 6:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Eagle

Tak jediný způsob jak vybrat a přejmenovat polygon jsem našel ve
vlastnostech přerušované čáry co ohraničuje polygon a tam to řve, že
Name už existuje. Nemám po ruce nějaký slušnější návod k Eaglu. Nebyl by
polopatický popis jak změnit NAME polygonu(spojit polygony se spoji).
S pozdravem,
		Miloš Dašek