informace o praci s tabletem SAMSUNG GALAXY TAB 10.1// nabijeni USB

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Říjen 14 20:40:20 CEST 2011

Uz jsem na to dosel. Ta preskrtnuta baterka znamena, ze se to nabiji pomalym
nabijenim. Pravdepodpbne to souvisi s mou minulou otazkou ohledne rozdilu
mezi nabijeckou a usb kabelwm pripojenym k portu USB/cl.  Gtab potrebuje asi
vyssi nabijeci proud. Tuhle jsem na xda developers narazil na kernel,ktery
tuto ochranu vypina a gtab pak muze byt nabijeny i z usb portu. Jeste jsem
ho nezkousel. Nainstaloval jsem pouze jinou rom a tablet je mnohem sviznejsi

D.