Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Říjen 14 11:04:54 CEST 2011

Domníval jsem se že se bavíme implicitně o obloukové svařování.
Na bodování je alternátor ještě nevýhodnější.

Tomáš

RB> Nechci šťourat a prudit :-)
RB> ale oblukove elektricke zvaranie nie je jedinym elektrickym zvaranim
RB> http://svarbazar.cz/phprs/view.php?cisloclanku=2008033102
RB> ale tam su "trosku" vacsie prudy...
RB> ked uz je ten piatok
RB> robo

z>> Nechci šťourat a prudit ale jen teoretická a laická otázka: proč by
z>> nešlo takovým alternátorem svařovat, když se někdy svařuje střídavinou
z>> přímo z trafa?
z>> ZU

>>> AZE