vizualizace pro domaci automatizaci

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Říjen 13 15:14:56 CEST 2011

Dobry den,
s libnodave byl trochu boj (zvlaste pokud chcete mit vice spojeni zaroven ve
vice vlaknech),
ale podarilo se nam to vybojovat.
Tj. spojeni jede plynule a bez vetsich problemu (vsechny fukce bylo nutne
dat do kriticke sekce).
Problemy jsou u AS511 protokolu, ten neni implementovan uplne spravne.
Jinak ISOTCO s S7 komunikaci jsme si napsali i vlastni (libnodave neumelo
nove S7-1200 CPU)
a to chodi uplne v pohode.

Jak jsem psal, pokud by byl vetsi zajem, tak pripravim omezenou verzi
DataCrosu, jenz
ma jak libnodave, tak nas ISOTCP protokol + PascalScrip pro interni
skriptovani.
Nase ISOTCP je napriklad v tomto produktu:

http://www.elektlabs.cz/products/s7backup/

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158