Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Čtvrtek Říjen 13 14:35:47 CEST 2011

Aha. Takže moje auto asi není "současné". Je mu 9 let. Pravda je, že s
vybitou baterií vůbec nezkoušelo točit startérem (na rozdíl od
karburátorovýho favorita blahé paměti, kterej na ni dokonce
nastartoval, akorát se pak na volnoběh vypínalo rádio).

P.K.