Jak se zbavit kuny?

Rastislav Homola rhomola na microstep-hdo.sk
Čtvrtek Říjen 13 10:55:14 CEST 2011

Zravim. Dostal som sa k tomu az teraz, lebo som bol trochy rozbehany po
sluzobkach a tak...

Ale, kedze brat pracuje u lesov a je aj polovnik, hodil som s nim rec a
podla neho,
tak jak bolo zviera opisane, moze ist o psika medvedikoviteho. Selma
ktora k nam migruje
z vychodu stale viac a viac a je to presne ten tip, ktory zo svojho
reviru vytlaca
akukolvek dravu konkurenciu... Vraj su zname pripady, kedy psik
medvedikovity vystartoval
aj po omnoho vacsom medvedovi. Ide o nepovodny druh zvera, povazovany za
skodnu a na
Slovensku jeho povoleny jeho celorocny odstrel.
Pozor, nepliest si ho s medvedikom cistotnym (inak znamym tiez ako
myvalom), na ktoreho sa
vraj dost podoba, no ide o uplne iny druh.

Rasto.

> Kuny a kocky se vetsinou vcelku snasi respektive jdou si z cesty.
Nebude