Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 13 01:56:42 CEST 2011

Je to tak, je to na nich vylisovane, i kdyz v tomto pripade bych tomu i veril, nejde o zadny cinsky plast obaleny pomedenenym alobalem, ale americky vyrobek. To je asi vedlejsi, zakladem krokosvorky neni ohnuty plech, ale  obrobek z medene kolejnice odhadem 20x5mm doplnene silnym perem a plastovym krytem, na medi je mimo jine vyrazen i odpor a vyrobce tvrdi, ze je mensi nez 40uOhm.
Kabel se ke svorce pripojuje tak, ze se na kabel (puvodne urceno pro 100mm2) nalisuje takovy domek a ten se 4 imbudovymi srouby pridela k zakladne svorky.
Puvodne to snad pochazi z jakehosi agregatu pouzivaneho na letistich.
Pro muj ucel to je kanon na vrabce, ale svorky lezi ve skrini roky bez uzitku.

Ferman

P.S. Nakonec jsem objednal  kabely 13mm2 z hadexu