Vypocty vodicu (odpor, ubytek, pojistky...)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 12 19:25:33 CEST 2011

Pro svoji potřebu jsem už před časem udělal jednoduchou výpočetní
tabulku na veličiny uvedené v nadpisu příspěvku.

Původně měla sloužit jen pro výpočet drátu na vlastní výrobu pojistek
(dnes hodně opomíjená záležitost, jaksi to nemá ISO, atesty, hasiče,
hygieniky, životní prostředí, vyjádření zástupce znevýhodňovaných
menšin, kulaté razítko SESRu atd.....ale navzdory všem těmto kruciálním
nedostatkům to  funguje a v případě okamžité potřeby pojistky kdekoliv a
kdykoliv to dost pomáhá).

Později jsem přidal i výpočty související s odporem a zatěžováním
vodiče, neb se to přímo nabízelo.

Soubor dávám k dispozici volně, jsou možné jakékoliv úpravy (s výjimkou
mrkwosoftizace, neboli VBA maker), uvítám zveřejnění.

http://www.uloz.to/10602746/vodice-vypocty-ots

---
Jirka