Arduino - první start

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Říjen 12 17:33:37 CEST 2011

Dobrý den,

po extempore s Hard diskem jsem se zase dostal k nějakému bastlení. Potřebuji
jednoduché zařízení, které bude po sériové lince posílat a přijímat
nějaké informace
a předávat je na paralelní port. Zároveň něco z paralelního portu číst
a posílat to na RS232.
Protože nejsem příznivec vymýšlení plošných spojů pro jednokusovou aplikaci,
koupil jsem k tomu účelu plošňák na to nejjednodušší Arduino

viz http://czechduino.cz/?15,arduino-serial-pcb

s předprogramovaným procesorem ATMEGA 328

viz http://czechduino.cz/?16,atmega328-predprogramovana

Desku jsem osadil, zdroj je v pořádku, oscilátor běží, ( na ociloskopu
 cca 1.5 VV šš na obou vývodech krystalu)
   seriová komunikace po RS232 taky ( když propojím piny 2 3 - TXD,
RXD v prázdné patici procesoru, vrací mi to znaky do terminálu) ,
ale nějak se nemůžu srovnat s tím jejich obslužným programem. Všechny
návody co jsem našel
jsou jen pro tu USB verzi, ve volbě desky v obslužném programu ta moje
není a pokud zvolím nějakou
jinou s ATMEGA  328 , tak mi to při uploadu jakéhokoli příkladového
programu hlásí chybu.

Nemáte někdo zkušenost, která by pomohla  ?  Do fóra Arduina zatím psát nechci,
je to třeba jen nějaká hloupost.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW