Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Středa Říjen 12 17:00:07 CEST 2011

Jestli dobře počítám, tak za 15s = 0,25 min = 0,004 h by se do baterie
natlačilo 1,25Ah proudem 300A ;) Což by i mohlo stačit na jeden start.
Ale teď vážně, "oživit" jsem nemyslel dobít, ale prostě oživit - ono
se někdy podaří i s tou vybitou baterií natočit motor, ale třeba až na
potřetí, případně se v zimě doporučuje před startem na chvíli zapnout
světla, baterie se tím ohřeje a podá pak vyšší výkon než když je
promrzlá na kost.

Samozřejmě záleží na tom, jaký kabely to jsou, prodávají se i ty, kde
kabel tvoří z 90% izolace.

Jeden kolega si nechal přes den rozsvícený světla ve favoritu, měl
sice kabely, ale stejně to s nima nenatočil, zato byly pěkně horký ;)
Naštěstí pak našel ještě někoho s lepšími kabely, na který to natočil
hned.

Záleží na kabelech, třeba 9m drátu 6mm2 má odpor 0,03 ohmu, to je při
300A úbytek 10V.

P.K.