vizualizace pro domaci automatizaci

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Středa Říjen 12 10:27:51 CEST 2011

Zdravim,
taky po necem takovem pokukuji.

Zatim mi nejlepsi prijde pouzit nejakou distribuci, co je pro to navrzena.
Zaujalo me Misterhouse
http://misterhouse.wikispaces.com/
a MCE Linux
http://wiki.linuxmce.org/index.php/Main_Page

Misterhause vypada propracovane, ale prislo mi, ze to nejak zmira, tak
nevim jestli to nekdo pouziva, nebo uz je to out.
MCE Linux vypada ziveji, ale ma vetsi naroky na HW - chce 2 sitove
karty a Nvidia grafiku.

Oba ale umi spoustu ruznych protokolu a ma to uz udelane vystupy na
alarmy, na ovladani, na vizualizace a do grafu.

Provozujete nekdo neco z toho? Mate s tim nejake konkretni zkusenosti?

Ondrej Tesar