OT: Polarizacni bryle

Středa Říjen 12 09:20:24 CEST 2011

2011/10/11 AZE <aze na seznam.cz>:
> Když se tady mluví o polarizačních brýlích, jak vlastně funguje systém 3D TV
> LG Cinema?
> Brýle mají pro každé oko jiný filtr, ale jsou pasivní, nezatmívají se.
> Ten LCD displej má nějaké polarizační filtry pro liché/sudé řádky, nebo je
> to nějaká jiná finta?

Pokud jsou brejle pasivní, napadají mě jen dvě možnosti, jak to udělat:

1) systém červená / modrá fólie ;)
2) polarizační brýle a pro každé oko jiná polarizace

Pokud vás to zajímá, běžte se podívat do (většího) elektra, 3D brýle
vám tam půjčí a pak můžete dělat pokusy. Když nakloníte hlavu o 90
stupňů (stačí i o míň) měla by být viditelná změna ;)

Případně si stáhněte z webu LG návod k televizi, třeba tam o tom něco
bude (nebo tam aspoň bude "při sledování 3D nenaklánějte hlavu na
stranu", pak je to jasný).

P.K.