Re: Re: Jak umistit CRC doprostred dat ?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Říjen 11 15:57:12 CEST 2011

Pokud přijímač neví kde kontrolní číslo leží, potom je nejjednodušší použít nějakou komutativní funkci. Například čísla bankovních účtů jsou (nebo byla, dělal jsem to asi před 15ti lety) zabezpečena tak, že ciferný součet musel být dělitelný 11ti, jestli si dobře pamatuju.

Vojta Bubník