Internetovy nakup

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 11 13:51:06 CEST 2011

V číně je to to samé, všimněte si, jak tam mají různé eshopy podobný design
a sortiment a také stejnou odesílací adresu. I od DX jsem našel klona.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>¨

> Navic si vsimnete, ze to zbozi na ktere jste dal odkazy NEMA stejne
> ceny. Cenu si totiz urcuje kazdy eshop sam. Treba proto, ze ma jine
> mnozstevni slevy u velkoobchodu.

Koncové ceny jsou vždy stejné, nezáleží na dealerské kategorii.
Nicméně prodejce si může určit přirážku nebo slevu, když chce mít ceny
jiné. Ovšem v tom množství není možné, aby korigoval jednotlivé
položky, dělá se to procentně. Ceny udržuje distributor. Koneckonců za
to mu také dealer platí měsíční poplatek, aby se o to nemusel starat.
Obchod pak provozuje přímo distributor a objednávky jdou také
distributorovi, který je (automaticky nebo na pokyn dealera) vyřizuje
a zboží odesílá zákazníkovi jménem dealera.