Re: Internetovy nakup

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Říjen 11 13:11:25 CEST 2011

Asi Vam neodpovim na vasi otazku, ono se v tom neshoduje ani COI (zakaznik pravo nema) s SOS (zakaznik pravo ma), nicmene lhuta pro vraceni je 14 dnu.
A pokud na to nejste upozornen (tj. neni to vytisteno na dodaku/fakture) tak dokonce 3 mesice.

Osobne nemam problem v tomto zakaznikovi vyjit vstric, pokud si neobjedna nejakou specialitu na zakazku co je jinak neprodejna (a na kterou se stejne toto pravo nevztahuje).

V.